18 Ağustos 2008

Nihayet yeni güzel evimize taşınıyoruz. Kadıköyün en belalı sokağında geçen 2 yılın sonunda..Son olarak, tüylerimi diken diken eden bir şiddet vakasına daha tanık olduktan sonra ...
Bütün dostlarımızı en kısa zamanda büyük partide göreceğimi umuyorum. Çok yakında...:)


Veda,
"Delikuşla sohbet ettik bu sabah dedikleri bir bir aklımda:

Bu kahvaltılardan, patetes çılgınlığından, kahvesinin tadından, yeni kitabın çılgın kutlamasından,bir gecede dünyayı gezmenin yorgunluğundan, gemilerden, susuzluğa rağmen hergün şekillendirdiğimiz umudun son halinden, para hırs kıskançlık olmadan kurulan köprülerden, emekten vazgeçmek bu kadar kolaymıydı derken bile salaklık sınırlarımı zorluyorum .Ama bu kadar kararsızlığın içinde bu kadar kararlı olabilmek kolay değildir eminim, saygılar...bunu zamana borçluyuz. Kimine göre kısa kimine göre uzun zamana....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kahvaltılardan, patetes çılgınlığından, kahvenin tadından, yeni kitabın çılgın kutlamasından,bir gecede dünyayı gezmenin yorgunluğundan, gemilerden, susuzluğa rağmen her gün şekillendirdiğimiz umudun son halinden, para hırs kıskançlık olmadan kurulan köprülerden, emekten vazgeçmek diye bir şey yok...olamaz da...bunca kararsızlığın ortasında alınan bir kararla,yıllardır beni ben yapan hayalleri,seçimleri,değerleri kimsenin silmesine izin vermem...savunduklarım,anılarım,kendim adına...sevgiler,saygılar....